Chocolate morning

Hejo! 

Lubicie czekoladę? Co to za pytanie... Każdy ją lubi i każdy, ma swego faworyta. Ja osobiście przepadam za gorzką czekoladą, w połączeniu z kokosem. Milką Oreo, również nie pogardzę <3. Dzisiaj z rana, miałam wielką ochotę na coś słodkiego, ale zdrowego. Korzystając z wolnego poranka, upichciłam kakaowe placuchy. Banalnie proste, a wyszły tak obłędnie pyszne, że postanowiłam się z wami podzielić przepisem. Sądzę, że jest godny polecenia.
Jeśli lubicie brownie, to coś dla was :)

KAKAOWE PLACUSZKI
(ok. 4/5 sztuk)

jajko
3 łyżki mleka 
3,5 łyżki mąki
łyżka kakao
łyżeczka cukru pudru (lub więcej)
szczypta proszku do pieczenia
szczypta sody oczyszczonej 

Na rozgrzanej patelni, z odrobiną tłuszczu nakładać łyżką ciasto. Smażyć na małym ogniu, ok. 2 min (aż ciasto, się zetnie), a potem przewrócić na drugą stronę i smażyć kolejne 2 min. Podawać z ulubionymi dodatkami. Ja pokroiłam truskawki i polałam odrobiną deserku budyniowego Paula. 





Komentarze

  1. Truskawki + naleśniki/placki = pychota
    Świetne połaczenie, na pewno keidys sprobuje twojego przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham to połączenie, mimo, że nie za bardzo lubię czekoladę, natomiast z truskawkami jest przepyszna <33 :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba się zaraz rozpłynę! Pyycha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pysznie wygląda! :)
    gabissxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥ WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA
♥ NIE BAWIĘ SIĘ W (OBS ZA OBS) ZALEŻY MI NA PRAWDZIWYCH CZYTELNIKACH

♥ Dziękuję za każde wyświetlenie, nowy komentarz i kolejnych obserwatorów. To wy dajecie mi najwięcej motywacji do pracy!

Popularne posty