Znowu zmiany?

Hejka

Pod adresem tego bloga, istniał kiedyś blog o moich ręcznych cudeńkach z modeliny. Ostatnio jakoś
straciłam ochotę na babranie się w modelinie. Jednak nie piszę tego posta, aby się usprawiedliwiać, tylko żeby poinformować Was o tym... że chcę trochę tu pozmieniać. Mam nadzieję, że będę zadowolona z tej zmiany. Zacznijmy od nowa: Nazywa się Julka, na moim blogu znajdziesz trochę lifestylu, trochę jedzenia, stylizacji i moich własnych przemyśleń. Zawsze marzyłam o założeniu bloga i właśnie teraz je spełniam! Mam nadzieję, że uda mi się osiągnąć nowy cel, a Wy mi w tym pomożecie. To, iż będzie ciekawie, mogę zapewnić.
Miałam dylemat, co do tego czy zakładać nowego bloga, czy pozostać tutaj. Chyba jednak zostanę tutaj. Przyzwyczaiłam się do tego miejsca. Ale... usunięcie wcześniejszych postów, to chyba nie był taki zły pomysł? Jeśli zaczynać od nowa to na całego, prawda?
Najpierw zmiana wyglądu. W tym pomaga mi moja przyjaciółka Martyna. Sama zamierza założyć bloga, ale jak na razie pracuje przy moim, za co bardzo jej dziękuję <3 Chciałabym też, aby posty stały się regularne, co 2/3 dni. Jestem pewna, że teraz się uda! Wiara, że wszystko pójdzie po twojej myśli jest najważniejsza :)

A tu tak, żeby pusto nie było... ;>


Komentarze

Prześlij komentarz

♥ WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA
♥ NIE BAWIĘ SIĘ W (OBS ZA OBS) ZALEŻY MI NA PRAWDZIWYCH CZYTELNIKACH

♥ Dziękuję za każde wyświetlenie, nowy komentarz i kolejnych obserwatorów. To wy dajecie mi najwięcej motywacji do pracy!

Popularne posty