Breakfast? Oh yes!

Cześć wam!

Chyba nie muszę wspominać, jak bardzo kocham śniadania? Jeśli czytacie już dłuższy czas mojego bloga, to na pewno o tym wiecie! U mnie śniadanie musi być ładnie i schludnie podane, a co najważniejsze musi być pożywne i smaczne. Wszelakie omlety i placuszki... Mogłabym jeść bez przerwy <3 Dlatego dzisiaj, pojawi się przepis na prościutki, a przepyszny Omlet Biszkoptowy.

OMLET BISZKOPTOWY 

2 jajka 
2 łyżki mąki 
szczypta soli  
olej do smażenia

Oddzielić białka, od żółtek. Białka, ze szczyptą soli ubić na sztywną pianę. Do białek dodać żółtka i mąkę, zmiksować. Na natłuszczoną i rozgrzaną patelnię wylać ciasto. Smażyć na małym ogniu, kiedy jedna strona się zarumieni, przewrócić na drugą stronę i smażyć, aż uzyska złoty kolorek. 
Podawać z ulubionymi dodatkami (najlepiej smakuje z cukrem pudrem i masą owoców!).
 Smacznego :)

Ps. Uwaga przy przewracaniu, bo ten omlet lubi płatać figle i często opada! 

 
Aktualnie leżę na szpitalnym łóżku, strasznie się nudzę i marzę o takim omlecie. Spokojnie to nic poważnego, to tylko badania. Niestety muszę tutaj leżeć, bo badań  jest za dużo, a szpital za daleko od mojego domu. Jeszcze 3 dni... trzymajcie za mnie kciuki, żebym tutaj wytrzymała.




Komentarze

  1. uwielbiam omlety, niestety często opadają :c
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. O jezu jak ja kocham takie omlety O.O mniaaamn
    Obyś szybciutko trafiła do domu i nareszcie zjadła takiego omlecika

    OdpowiedzUsuń
  3. O mniam! Bardzo lubię takie posty, zawsze ślinka mi cieknie na samą myśl o takich pysznościach! :D Zdjęcia jak najbardziej zachęcają!
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę spróbować, zawsze je miksowałam na malutkich obrotach :D

      Usuń
  5. Ojejku, jaki puszysty ci wyszedł! Mniam <3
    Takie śniadanka to ja uwielbiam :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zdjęcia!
    Zapraszam do siebie - http://prettytopnotchlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę koniecznie wypróbować, wygląda pysznie!
    http://karka-skoczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. W takim razie zaskoczę Ciebie wyznając, że nigdy nie jadłam omletu.
    Mam nadzieję, że wyniki będą super
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥ WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA
♥ NIE BAWIĘ SIĘ W (OBS ZA OBS) ZALEŻY MI NA PRAWDZIWYCH CZYTELNIKACH

♥ Dziękuję za każde wyświetlenie, nowy komentarz i kolejnych obserwatorów. To wy dajecie mi najwięcej motywacji do pracy!

Popularne posty