White Lady

No, cześć!

Jestem moi drodzy i dzisiaj przychodzę do was ze zdjęciami z sobotniej sesji. Nabrała mnie ochota na troszkę bardziej artystyczne zdjęcia.
Trampki do sukienki... Często tak się ubieracie? Bo ja bardzo! Do zdjęć ubrałam bordowe trampki firmy HVR Star. Jak się już pewnie domyślacie, są to podróby Conversów, ale z całego serca mogę wam polecić buty (przynajmniej tenisówki) tej firmy. Te buciki mam już od ponad roku, a są w świetnym stanie! Sukienka zakupiona została na Węgrzech, przez moją kuzynkę i niestety nie znam firmy/sklepu w którym ją nabyła.




  




Komentarze

  1. Świetny look! Trampki mają boski kolor <3

    http://style-looks-shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne zdjecia ;3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna sukieneczka :) Uroczo wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna suekieneczka, bardzo Ci pasuje :):*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka świetna sukienkaa!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna sukienka, idealnie pasuję do wakacyjnego klimatu :) Gratulację ładnej sumki komentarzy :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. jeju ale bym sobie pochodzila taka polna droga, nie mam kiedy a tu kompletnie nie ma pogody

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥ WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA
♥ NIE BAWIĘ SIĘ W (OBS ZA OBS) ZALEŻY MI NA PRAWDZIWYCH CZYTELNIKACH

♥ Dziękuję za każde wyświetlenie, nowy komentarz i kolejnych obserwatorów. To wy dajecie mi najwięcej motywacji do pracy!

Popularne posty