Good Back & Cupcake!

Hejka!  

Jak spędzacie ostatnie chwile błogiego lenistwa? Ja przede wszystkim, próbuję odespać jeszcze tamten rok i wykorzystać w 100% ten tydzień. Wczoraj byłam w Krakowie. Mimo, że dokładnym celem podróży był Enegryland, to właśnie tam zrobiłam najwięcej zdjęć, a niebo o 7.00 było cudowne! Myślę, że niebawem dodam kilka zdjęć z tego wypadu. Chciałabym także pokazać Wam kilka zdjęć, które zrobiłam na warsztatach fotograficznych. Co Wy na to?

Ale dzisiaj głównym tematem miał być powrót do szkoły (jak wszyscy, to wszyscy), także dzisiaj zobaczycie jak wygląda mój szkolny asortyment
Wszystkie zeszyty kupiłam w Biedronce i praktycznie każdy jest z firmy Interdruk
Jeśli chodzi o artykuły papiernicze, jest to moja ulubiona firma!

Tego piórnika szukałam już bardzo długo, więc kiedy zobaczyłam go w jednym ze sklepów plastycznych w moim mieście, musiałam go kupić! Muszę napisać również o zakreślaczach firmy BIG, na które również już długo polowałam. Znalazłam je podczas niedzielnych zakupów w... Biedronce! Muszę przyznać, że szkolna oferta Biedronki z roku na rok, jest co raz lepsza!

 Ten piórnik (jak pewnie wiecie) kupiłam w Empiku, za nie całe 5zł. Moim zdaniem to bardzo dobra cena. Chciałam go już od dawna i cieszę się, że wreszcie zdecydowałam się na jego zakup. Jak co roku, nie obeszło się od kupna kolejnego zestawu geometrycznego. Niestety, z roku na roku gubię gdzieś to "sprzęcicho" ;p

Jedną z teczek mam już od ok. 2 lat. Jest plastikowa, firmy Patio. Mimo, że wygląd nie jest już tak atrakcyjny, to nadal jest bardzo przydatna. Drugą zaś (z pingwinem) kupiłam w Lidlu, moim zdaniem jest prześliczna!

Plecak mam z tamtego roku, firmy 4F. Jest w świetnym stanie, więc uznałam że nie będę kupować nowego. Planuję również zakupić torebkę, o taką -> Stradivarius

I jeszcze mojej dzisiejsze Marchewkowe babeczki!
Jak wam się podobają, chcielibyście poznać przepis? 


Komentarze

  1. Ten piórniczek w kwiatuszki jest cudowny! Od dawna go szukam, lecz ceny są dość wysokie ;/


    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam bardzo podobny piórnik w zeszłym roku, też kupowałam w Empiku, ale niestety mi się zgubił, a szkoda bo jest bardzo ładny i w dodatku ma tak niską cenę! O, z chęcią poznam przepis na marchewkowe babeczki, lubię tego typu przekąski i są na pewno zdrowsze niż te z kolorowym kremem! :)

    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten krem, to nic innego jak serek mascarpone z cukrem. Jest 100 razy zdrowszy, niż ten z barwnikiem! :)

      Usuń
  3. ale świetny piórnik, a babeczki na pewno pyszne ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz prawie wszyscy mają takie piórniki. Czy to ja jestem dziwna, że ich nie kupuję, czy to wszyscy chcą mieć to samo?
    A babeczki napewno pyszne :)

    veronica-veronique.blogpot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to nie wiedziałam, że "wszyscy mają takie piórniki". Kupiłam ponieważ mi się spodobał, nie sugeruję się innymi ;)

      Usuń
  5. Uroczy piórnik! Z chęcią bym zobaczyła przepis na te babeczki :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie! klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny piórnik! Babeczki też boskie!

    http://worshipingmornings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥ WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA
♥ NIE BAWIĘ SIĘ W (OBS ZA OBS) ZALEŻY MI NA PRAWDZIWYCH CZYTELNIKACH

♥ Dziękuję za każde wyświetlenie, nowy komentarz i kolejnych obserwatorów. To wy dajecie mi najwięcej motywacji do pracy!

Popularne posty