Good Sunday

Jak dawno nie było u mnie typowo lifestylowego postu. Chyba trochę ochłonęłam po tych feriach, a natłok filozoficznych myśli gdzieś odpłyną. Bardzo się cieszę, że jest już marzec. Wszystko budzi się do życia, nawet pąki listów są już na drzewach. Wiosna zawsze mnie inspiruje, pobudza i dodaje energii. Dni są dłuższe i cieplejsze, wreszcie nie będę się trzęsła z zimna, kiedy wyjdę zrobić zdjęcia na dworze. To chyba cieszy wszystkie blogerki. Dodatkowo w marcu mam urodziny! Praktycznie na każdy weekend mam coś zaplanowane, więc ten miesiąc na pewno nie będzie nudny. Dzisiejszą niedzielę spędziłam z przyjaciółmi w kinie. Stwierdzam, że polskie kino podnosi coraz bardziej swoją poprzeczkę. Film  "7 rzeczy, który nie wiecie o facetach"  mogę Wam z całego serca polecić. Taka lajtowa, przyjemna komedia. Żałuję, że nie udało mi się pójść na "Planetę Singli", podobno kolejna świetna, polska komedia. Może ktoś z Was był? Ja na pewno obejrzę, zaraz kiedy pojawi się w internecie. Wczoraj zrobiłam również przemeblowanie, pokój stał się teraz taki przytulny. Może chcielibyście Room Tour, lub coś w tym stylu? Bardzo lubię takie posty, więc chętnie go zrobię, kiedy dopnę wszystko na ostatni guzik. 
Taka mała ilość tekstu w poście, to ostatnio u mnie rzadkość, haha.
Poszukuję osoby, która wykonuje design blogów. Może znajdzie się wśród Was jakaś dobra dusza i mi pomoże? Niestety, chyba sama sobie nie poradzę.
Ps. Może uda mi się teraz, zaglądać do Was częściej!

Komentarze

  1. nie byłam na żadnym z tych filmów ale mam nadzieje ze za niedługo obejrze na internecie bo w sumie troche jestem ciekawa

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja szczerze mówiąc bardzo rzadko oglądam polskie komedie.Na szablonach się nie znam za bardzo ale są strony z mnóstwem darmowych szablonów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również uwielbiam wiosnę i gdy widzę rano słonko za oknem to aż chce mi się wstawać :D
    http://deeeemem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie lajfstajlowe posty w Twoim wykonaniu. :) Super zdjęcia zachowane w fajnej, jasnej kolorystyce, podobają mi się. :)
    Jestem jak najbardziej na tak co do Room Tour!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja właśnie może za tydzień pójdę na Planetę Singli, przyjaciółka mi mówiła, że to całkiem niezły film :D
    MagFaMro

    OdpowiedzUsuń
  7. Też miała pójść na "Planetę Singli", ale coś nie wyszło. :\ Będę się bardzo cieszyć, jeśli zrobisz 'room tour', bo też lubię takiego typu posty. :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia. Szkoda, że tak mało. Na filmach nie byłam, bo nie przepadam za polskimi filmami. Kiedy ja miałam ferie? Nawet nie pamiętam. Też się cieszę, że marzec już jest. Ale na święta ma być śnieg ;)
    wchmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez weekndy mam zapchane haha a poza tym tez mam urodziny! <3
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    OdpowiedzUsuń
  10. Na wstępie świetne zdjęcia, bardzo podoba mi się to że są utrzymane w jasnej tonacji. Sama lubię zimę, ale muszę przyznać że już po części czekam na wiosnę, mimo że nie powinnam bo wraz z wiosną budzi się moja alergia haha.
    Oczywiście obserwuję ;)
    Pozdrawiam :) differentdiamond.blogspot.com klik

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak! Czekam na room tour! Ja byłam na "Planecie Singli" i uwielbiam! <3
    super blog! obserwuje! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie wiosna też jest bardzo motywującym i inspirującym okresem :) no to z okazji urodzin już teraz w tym komentarzu składam najlepsze życzenia :) z chęcią obejrzę tą komedię o facetach, słyszałam o niej już trochę :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie byłam na żadnej z tych komedii w kinie ale bardzo chciała bym być. Moi znajomi byli na 'Planecie singli' i mówili, że była super a recenzje o filmie '7 rzeczy których nie wiecie o facetach' czytałam i bardzo mi się spodobała. W najbliższym czasie obejrzę oba filmy. :D Nowy post TOP 5... ...pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia!
    Ja także mam zaplanowane najbliższe tygodnie :)

    Mój blog: niezwyklezyciesamotnejdziewczyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie piękne zdjęcia!
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś naprawdę śliczna! Jak na zewnątrz robi się już cieplej, mi osobiście nabiera się chęć do życia haha :)


    Zapraszam! http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/ Każdy nowy komentarz jak i obserwator wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny blog! bardzo estetyczny :) chętnie wpadnę znowu :* dziękuje kochana za komentarz i zapraszam ponownie :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja byłam na Planecie Singli i gorąco polecam, natomiast na 7 rzeczy których nie wiecie o mężczyznach też miałam się wybrać, ale choroba pokrzyżowała mi plany :/
    Podoba mi się twój blog, dlatego zaobserwowałam :)
    MÓJ BLOG – kliknij tu! ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie jestem przekonana do polskiego kina, ale moze w koncu się przełamie

    OdpowiedzUsuń
  20. Wlasnie mialam zamiar wybrac sie na ten film. Post fajny. Pozdrawiam
    emkissfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Duzo osób wychwala oba te filmy ja jednak chyba się nie skusze od obejrzenia w kinie filmu Wkreceni przestałam oglądać jakiekolwiek nasze filmy..

    Żyj wyobraźnią

    OdpowiedzUsuń
  22. Planeta singli jak dla mnie to najlepsza komedia polska ever :) Polecam, można się pośmiać i popłakać :)
    Lubię oglądać posty z room tour:) Nie mogłam się powstrzymać i dodałam Cię do obserwowanych blogów. Świetne lusterko za Tobą, więc na pewno room tour będzie przyjemny dla oka :)
    www.imkarolajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyglądasz<3
    bardzo ładna koszula !!
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Również wybieram się w ten weekend na 7-rzeczy i sądzę, że tak jak po "LISTACH do M2", również się nie zawiodę :) Piękne zdjęcia :)
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post <3 widać że włożyłaś w niego dużo pracy
    Śliczny wygląd bloga :* i meega zdjęcia
    Czekam na kolejny wpis <3 Pozdrawiam cieplutko

    Zapraszam na konkurs - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne zdjęcia i ciekawy blog :) diybyjoanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdjęcia piękne i przejrzyste. Ja także już czerpie pozytywną energię do działania z pierwszych pięknych słonecznych dni. Pozdrawiam :)
    http://wieczorowa21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też się bardzo ciesze , że jest marzec ale pogoda za oknem jest okropna :/
    Ładne zdjęcia :)

    http://mixibling.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam w planach obejrzeć ten film.
    Śliczne zdjęcia. :)
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Niestety nam nie udało się obejrzeć żadnego z tych filmów i żałujemy :( Ale przy najbliższej okazji na pewno je oglądniemy!
    Piękne zdjęcia!
    http://dandiess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Oo bardzo dobrze, że polecasz, bo po świętach się właśnie wybieram na "7 rzeczy, których nie wiesz o facetach" ! :D W sumie to ja jako tako wykonuję designy. Nie są profesjonalne, ale jeżeli będziesz zainteresowana to zapraszam :)

    Troszkę o toksycznym związku, buziaki :* ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  32. Planowałam obejrzeć ten film, ale nie wyrobiłam się w czasie i niestety teraz muszę obejrzeć go na internecie :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. strasznie chce sie wybrać na tel film ale jakoś nie mam motywacji :c
    za daleko mam do kina :( i zbyt mało czasu :<
    Świetne zdjęcia :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  34. masz naprawdę świetne zdjęcia , wyczuwam lustrzankę :D zapraszam do siebie ;)
    http://nicestronggirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥ WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA
♥ NIE BAWIĘ SIĘ W (OBS ZA OBS) ZALEŻY MI NA PRAWDZIWYCH CZYTELNIKACH

♥ Dziękuję za każde wyświetlenie, nowy komentarz i kolejnych obserwatorów. To wy dajecie mi najwięcej motywacji do pracy!

Popularne posty