The last photos

Hej, hej! Wróciłam z Chorwacji wypoczęta, z masą zdjęć które wykorzystam w fotorelacji. Niestety wraz ze mną, wróciła świadomość, że niebawem na pierwszym miejscu znajdzie się szkoła, a relax i odpoczynek będę musiała odłożyć na sobotę. Wakacje jeszcze się nie skończyły, został nam nie cały tydzień. Jeszcze kilka dni które musimy wykorzystać, jak najlepiej! Chyba nigdy tak nie odkładałam przygotowań do szkoły. Zawsze wszystko musiałam mieć wcześniej przygotowane, dopięte na ostatni guzki i dopięte będzie, to na pewno. Trochę z perfekcjonisty we mnie zostało, choć straciłam swoją organizację czasu, która była na bardzo dobrym poziomie. Mam nowy plecak, trochę książek, jakieś zeszyty, jednak brakuje mi masy przyborów itp. Chciałabym przespać ten rok szkolny i obudzić się na początku kolejnych wakacji. To ostatni rok gimnazjum, testy, tyle nauki... Zacznie się codzienny maraton, wstawanie po 6 (do tego będzie najtrudniej się przyzwyczaić ;p) i przede wszystkim zacznie się monotonność, rutyna za którą nie przepadam. Mam plany na ten rok, zawsze planuję i stawiam sobie cele, mam nadzieję że wszystkie uda mi się wypełnić. Chcę wkroczyć do szkoły z uśmiechem, przywitać się z ukochaną klasą, za którą szczerze tęsknię i utrzymać tą pogodę ducha do czerwca. Będą upadki, upadki każdemu się zdarzają, ale chcę się podnosić i iść dalej. Iść dalej z uśmiechem. Rok szkolny to też przyjemności, więc głowa do góry!

A teraz łapcie zdjęcia, które zrobiłam jeszcze przed wyjazdem i dajcie znać, co u Was!

Komentarze

  1. Oj szybko te wakacje zleciały... Super zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi te wakacje zleciały w mgnieniu oka.
    Piękne zdjęcia <3
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak myślę o roku szkolnym robi mi się słabo. Ślicznie wyglądasz :)
    http://malachowskaadrianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie mogę uwierzyć, że te wakacje tak szybko minęły. Szczerze mówiąc jakoś jeszcze nie zdaje sobie sprawy, że już w czwartek do szkoły. Staram się o tym ie myśleć i jak najlepiej wykorzystać ostatnie dni wakacji! Zdjęcia bardzo ładne. :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja przez wakacje zawsze wstaję z budzikiem. A tu do pracy, a tu do sklepu, a tu bo szkoda wyjazdu marnować na spanie. A kiedy już chciałam spać do oporu, to wstałam o 9 i już usnąć nie mogłam :< Na szczęście mam jeszcze miesiąc wakacji (uroki studiowania), ale i tak 3/4 września poświęcę pracy. Powodzenia w codziennym wstawaniu na 6! Za miesiąc do Ciebie dołączę!
    >FOXYDIET

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post ^^ Faktycznie ciężko pożegnać się z wakacjami i wrócić do codziennej rutyny..

    http://idealnienieidelna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne zdjęcia! :*

    Zapraszam na mojego:
    - Bloga
    - Instagrama
    - Fanpage'a

    OdpowiedzUsuń
  8. ufff ja mam za sobą testy gimnazjalne haha ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia. Myślę, że najcięższą rzeczą będzie właśnie powrót do wczesnego wstawania.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥ WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA
♥ NIE BAWIĘ SIĘ W (OBS ZA OBS) ZALEŻY MI NA PRAWDZIWYCH CZYTELNIKACH

♥ Dziękuję za każde wyświetlenie, nowy komentarz i kolejnych obserwatorów. To wy dajecie mi najwięcej motywacji do pracy!

Popularne posty