The end

Hop, hop! Czy ktoś tu jeszcze jest? Tak moi drodzy czytelnicy, Jula wraca. 
Wymęczona szkołą z prawdy, ale szczęśliwa. 
Tytuł posta mówi sam za siebie. Dwa dni temu mieliśmy zakończenie roku, a ja pożegnałam progi mojego gimnazjum. Średnia 5.2, wyniki testów bardzo dobre... Chyba mogę być z siebie dumna i ze spokojem nadrabiać blogowe braki. Nigdy tak bardzo nie potrzebowałam wakacji (tak, tak... Nie zwracajmy uwagi na to, że powtarzam to za każdym razem kiedy zaczyna się ta 2-miesięczna wolność). Szkoła, nauka ma dla mnie duże znaczenie, niejednokrotnie to powtarzałam. Niestety podczas ostatnich tygodni roku szkolnego i walki o oceny, czuje się już takie okropne "zmęczenie materiału", że trudno zebrać myśli. Na pewno to znacie, to zmora każdego ucznia! A co doskwierało mi najbardziej podczas tych 3 miesięcy mojej nieobecności? Brak kreatywnego myślenia przede wszystkim. Jednak teraz czuję, że kiedy mój mózg wreszcie przyswoił do siebie wiadomość, że "hej, możesz już odpocząć!", wszystko wraca do normy. Co oznacza, że w mojej głowie znów pojawiło się kilkadziesiąt pomysłów, które na pewno zrealizuję. Wolę nie mówić "postaram się", bo to przeważnie zwiastuje fakt, że jednak nic nie zrobię. Zakładam, że nie tylko ja tak mam, haha. Na razie z uśmiechem piszę pierwszy post w te wakacje. Stylizacje, przepisy, może wreszcie pojawi się obiecany już wielu osobom post o moich małych, ale przytulnych czterech ścianach. Tyle mam Wam do pokazania, że aż nie mogę doczekać się kolejnego posta!
I sukienka SINSAY I
Sukienkę ze zdjęć, znalazłam na przecenie. Sprawuje się świetnie, więc zainteresowanym polecam zajrzeć do Sinsay. Teraz są tam naprawdę ładne, a tanie sukienki. Na koniec roku spisała idealnie, ale na pewno założę ją jeszcze wiele razy latem, gdy będę potrzebowała bardziej eleganckiej stylizacji.
A niżej,  już w nieco wakacyjnej odsłonie...

Komentarze

  1. Sama miałam przerwę z blogiem przez szkołę. Doskonale Cię rozumiem. Ciesze się, że wracasz :)
    http://malachowskaadrianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Również w tym roku skończyłam gimnazjum. Gratuluję znakomitych wyników w nauce!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz, gratuluję tak dobrych wyników w nauce i życzę udanych wakacji!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia.Pamiętam jak dwa lata temu wybierałam swoje liceum spośród różnych szkół na liście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia! <3
    Ja również przez natłok szkolnych obowiązków bardzo zaniedbałam bloga. Gratuluję wyników w nauce!
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie że wracasz, mała przerwa każdemu jest potrzebna
    a lepiej odpocząć niż pisać na siłę :) piękne zdjęcia!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, super uczucie kończyć rok z takimi dobrymi wynikami! Ślicznie wyglądasz :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję kochana tak dobrych wyników!

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamiętam tę radość w gimnazjum kiedy już byłam po wystawieniu ocen i mogłam spokojnie odpocząć po 3 latach ciężkiej nauki. Ale mogę Ci gwarantować, że radość po zakończeniu roku szkolnego pierwszej klasy szkoły ponadgimnazjalnej będzie o wiele większa. To taka ulga po 10 miesiącach pracy. Teraz tylko cieszyć się z wakacji. :D
    Pozdrawiam,
    Mój blog<-- zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥ WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA
♥ NIE BAWIĘ SIĘ W (OBS ZA OBS) ZALEŻY MI NA PRAWDZIWYCH CZYTELNIKACH

♥ Dziękuję za każde wyświetlenie, nowy komentarz i kolejnych obserwatorów. To wy dajecie mi najwięcej motywacji do pracy!

Popularne posty