Forest scenery

Witajcie Kochani! Za nami połowa wakacji... Nie  wierzę, że to tak szybko minęło! Czas leci jak szalony, więc staram się go wykorzystywać w jakiś produktywny sposób. Oczywiście tyle się dzieje, że nie byłabym chyba w stanie opisać co robiłam w ostatnich trzech dniach, haha. Mam nadzieję, że Wy również korzystacie z wolnego czasu w dobry sposób. Ja jutro wyjeżdżam  do Białki Tatrzańskiej, wreszcie jakiś rodzinny wyjazd na dłużej... Brakowało mi tego. Zabieram aparat, więc mam nadzieję, że przywiozę duuuuużo zdjęć.
Jakiś czas temu wybrałam się z Olą na zdjęcia... Udało nam się trafić na złotą godzinę i zdjęcia wyszły bardzo klimatyczne. W te wakacje nie próżnuję i wychodzę na zdjęcia kiedy tylko mogę. Szkoda tylko, że zawsze kiedy chcę wyjść na zdjęcia obok rzeki musi popadać deszcz i woda zamiast przeźroczystej... jest brązowa, ale ja się nie poddam! Marzy mi się taka trochę nietypowa sesja...

 I bluzka i spodenki New Yorker I

Oczywiście musiałam pochwalić się pazurkami, hah. Odkąd kuzynka kupiła lampę do hybryd, to szaleję na punkcie hybrydowych paznokci. Ciągle przeglądam jakieś inspiracje i już mam tyle pomysłów w  głowie, że starczy mi ich na co najmniej kilka miesięcy. Może Wy macie jakieś sprawdzone kompozycje?😊

Komentarze

Prześlij komentarz

♥ WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA
♥ NIE BAWIĘ SIĘ W (OBS ZA OBS) ZALEŻY MI NA PRAWDZIWYCH CZYTELNIKACH

♥ Dziękuję za każde wyświetlenie, nowy komentarz i kolejnych obserwatorów. To wy dajecie mi najwięcej motywacji do pracy!

Popularne posty