Are you ready?

Chyba muszę to powiedzieć moi drodzy... Stwierdzić fakt, że wracamy do szarej rzeczywistości. Szczerze, to ja jeszcze w to nie wierzę. Pewnie uwierzę, gdy jutro usłyszę swój budzik, haha. Dawno go nie używałam, chyba aż zmienię jego dźwięk. Jak zaczynać wszystko od nowa, to dosłownie wszystko! Chociaż obawiam się trochę licealnych nowości. Pamiętam uczucie które towarzyszyło mi podczas pierwszego dnia w gimnazjum. Ta sama ekscytacja towarzyszy mi teraz, a z drugiej strony to trochę wracać mi się do szkoły nie chce... Wakacje to taki wspaniały czas, kiedy właśnie "czas" na dwa miesiące przestaje istnieć. W roku szkolnym to całkiem co innego, ale chyba jestem gotowa. Jestem gotowa na pewno na jesień! Może nie dosłownie, ale tęsknię już za tą szarugą która przywitała do nas wczoraj. Za deszczem, szalami, ramoneskami... No i moim kochanym złotym i bordowym kolorem. Za wieczorami pod kocykiem z książką i ciepłą herbatą. Za smakiem szarlotki i za zapachem cynamonu w dyniowej latte. To wszystko brzmi naprawdę kusząco, nawet jeśli ma być przeplatane nauką i wczesnym wstawaniem (do tego chyba będzie się najtrudniej przyzwyczaić 😑).
Przynajmniej kupiłam tyle piękne zeszyty i kolorowe przybory szkolne! Czy wy też macie tak, że z takim wyposażeniem uczy Wam się o wiele przyjemniej? 😊

Komentarze

  1. Przez tą szkołę można nabawić się chandry. Ja lubiłem się uczyć kiedy był porządek. choć na biurku bo w pokoju istny armagedon. Powodzenia jutro.

    OdpowiedzUsuń
  2. zamienimy się? a poważnie, głowa do góry - traktuj szkołę jako przygodę bo potem zatęsknisz - daj sobie szansę znaleźć coś co interesuje Cie tak bardzo, że aż nauczyciel padnie z wrażenia - a ile to daje satysfakcji. Przyznaje, że liceum to trochę pole bitwy ale nigdzie indziej jak tu nie nauczysz się bronić własnego zdania i prezentowania swoich opinii chociażbyś miała okoniem do wszystkich stanąć. Będzie fajnie :) Pozdrawiam i trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam takie same uczucia jak ty jeśli chodzi o szkołę. Sama zaczynam zupełnie nową przygodę szkolną. Idę teraz do 1 technikum i szczerze mówiąc z jednej strony chcę tam iść a z drugiej nie.
    Świetne zdjęcia i powodzenia w nowej szkole.
    Pozdrawiam :)

    Ps. nowy post u mnie na blogu, jak znajdziesz wolną chwilę to wpadnij
    https://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety szkoła wywołują wiele skutków, ale i przynosi niezapomniane wrażenia😃 Śliczne zdjęcia 😃
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: https://swiatwedlugidoli.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wracam do szkoły dopiero za miesiąc, tak studia!
    Powiem ci, że ja kocham lato, słoneczne i szalone dni! Ale... co dziwne jak na mnie, też zatęskniłam za tymi rzeczami, za tą szarówą. I świętami, które nim się zorientujemy, nas zastaną. Te 3 miesiące szybko przelecą. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny wpis! 😃 I śliczne zdjęcia ♥️

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoła nie jest taka zła o ile dobrze wszystko rozpracujesz :) Warto podchodzić z dystansem i mieć otwarty umysł, a wtedy naprawdę wiele spraw przychodzi łatwiej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja także idę do nowej szkoły, ale wakacje kończą mi się dopiero za dwa tygodnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja w sumie nie miałam problemów z porannym wstawaniem do szkoły i w sumie teraz do pracy też dobrze mi się wstaje, ale nie oznacza to, że to lubię. ;)
    poza tym, za jesienią nie przepadam, bo zawsze kojarzy mi się z padającym deszczem akurat wtedy, gdy muszę wyjść z domu. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    https://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dasz radę, pierwsza liceum to super czas przepełniony ekscytacją, poznawaniem nowych osób, odkrywaniem swoich zainteresowań i nauką, która też potrafi być ciekawa, bo to czego uczymy się w liceum bardzo różni się od programu gimnazjum. Powodzenia
    oczami-kujona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też cieszę się że kupiłam ładne zeszyty haha, choć nie wiem jak sobie poradzę na pierwszym roku studiów, wszystko nowe, troszkę się obawiam. Bardzo fajny wpis i ładne zdjęcia !

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥ WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA
♥ NIE BAWIĘ SIĘ W (OBS ZA OBS) ZALEŻY MI NA PRAWDZIWYCH CZYTELNIKACH

♥ Dziękuję za każde wyświetlenie, nowy komentarz i kolejnych obserwatorów. To wy dajecie mi najwięcej motywacji do pracy!

Popularne posty