About winter break

Hop, hop! Jak mija wam piątkowy wieczór? Ja pewnie normalnie cieszyłabym się jak dziecko, że mogę się jutro wreszcie wyspać. Jednak aktualnie, jest to mój ostatni piątek ferii. Tak moi drodzy, ja właśnie kończę ferie. Odpoczęłam przez te dwa tygodnie bardzo, jednak nie mam pojęcia kiedy one zleciały. Dużo się działo! Jestem fanką aktywnego odpoczynku, także wiele mnie w domu nie było. Wciąż gdzieś wychodziłam, spotykałam się z przyjaciółmi i chłopakiem. Tydzień temu spadł śnieg, więc wreszcie udało mi się pojechać na narty, po 10-letniej przerwie. Byłam w szoku, że wszystko pamiętam i jakoś daje rade jechać, haha. Chociaż do perfekcyjnej jazdy mi jeszcze daleko, haha, bo upadków nie było mało 😂 Ten weekend spędzę prawdopodobnie na nauce, bo niestety czeka mnie ciężki przyszły tydzień: kartkówka z fizyki, sprawdzian z WOSu i niemieckiego. Akurat wszystkie przedmioty, których naprawdę nie lubię. Ale dam radę! Mam wrażenie, że po tych feriach wszystko będzie mijać jeszcze szybciej i nim się obejrzymy zawita do nas słońce, ciepło, a wraz z nimi wakacje 💕
W między czasie wyszłam też oczywiście na zdjęcia, razem z Olą. Nie mogłyśmy zmarnować takiej pięknej aury!
 I sweter Sinsay I spodnie Tally Weijl I kurtka i czapka House I trapery Lasocki I 

Nie zapomnijcie, że za niecały tydzień walentynki! Kiedyś dodałam tutaj przepis na serduszkowe pancakes, więc jeśli chcecie to zapraszam: TUTAJ. No i mam dla Was jeszcze jedną wiadomość, którą pewnie już niektórzy znają. Teraz mam dwa instagramy:
- jeden prywatny: julitakozubek
- drugim, na którym dodaje zdjęcia z sesji które robię innym: in_other_colors
Zapraszam! 💕





Komentarze

  1. oj też byłam na nartach w Czechach kocham je <3
    zapraszam

        mój blog | KLIK |

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądacie dziewczyny !:)
    pozdrawiam serdecznie :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥ WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA
♥ NIE BAWIĘ SIĘ W (OBS ZA OBS) ZALEŻY MI NA PRAWDZIWYCH CZYTELNIKACH

♥ Dziękuję za każde wyświetlenie, nowy komentarz i kolejnych obserwatorów. To wy dajecie mi najwięcej motywacji do pracy!

Popularne posty